Kako je FASERFIX beton prišel v Nemčijo
Kaj ima italijanski motocikel skupnega s HAURATON-om?
Bilo je leta 1963. Sedem let po ustanovitvi podjetja je Karl Hauger, ustanovitelj podjetja HAURATON, slišal za nov, italijanski cemet s fantastičnimi lastnostmi. Ta cement je omogočal armiranje z vlakni in tako doseganje do tedaj neznanih nivojev trdnosti.
Brez razmišljanja je skočil v svoj službeni avtomobil DKW Master Class, da bi kupil vzorec novega cementa v Livornu za poskuse. Na žalost DKW ni mogel prenesti naporne poti do Italije in je ostal na cesti s poškodovanim motorjem. Niti en servis v Italiji ni mogel popravit DKW-ja. In tako je z denarjem, gotovino 320 mark, kar je bil tedaj denar v Nemčiji, Karl Hauger kupil rabljen Moto Guzzi Cardellino. Natovorjen S 25. kilogrami cementa je v treh dneh pripotoval nazaj v Rastatt preko prelaza Gotthard.
Takoj so opravili poskuse z novim cementom, ki so potrdli njegove revolucionarne lastnosti. To je bil trenutek, ko se je rodila proizvodna linija FASERFIX. Karl Hauger ni miroval dokler 2 leti kasneje, ni uspel kupiti takšnega cementa od poznanega nemškega proizvajalca, ker je bil v tistih časih transport iz Italije predrag. Tunel Gotthard takrat še ni obstajal.
Do današnjega dne izvrstna kvaliteta HAURATON-ovih betonski proizvodov temelji na tem cementu, ki je bil prvikat pripeljan na tako avanturističen način. In to je razlog zakaj italijanski motocikel uživa častno mesto v HAURATON-ovem centru za stranke.